palestin holocoust

palestin holocoust
Gaza# VS Israel# holocoust

Tuesday, May 19, 2009

انا مش بكره حسنى مبارك

انا متغاظ أوى
ان فيه شوية متخلفين على الفيس بوك شمتانين شماتة فى الريس مبارك
من الآخر هما ناس كارهين نفسهم
وقال عاملين نفسهم من المعارضة
دول مرضي نفسيين وعندهم شعور عالى بالنقص
أيه ده بس ده يا ربى

أيه قلة الأدب دى
حتى فى الموت فيه قلة أدب وشماتة
وشوية ناس جايين مش عارف منين ومش متربين ومالهومش أهل من الاساس يربوهم
ومايعرفوش الأصول ولا عمرهم سمعوا عنها.

وانا بأكد على موقفى من سيادة الرئيس حسنى مبارك
انا مش بكرهه بشخصه .. ولكنى معارض نظامه ومعارض تقصيره فى متابعة أداء الحكومة
لكن فيه فرق كبير بين انى اكره حد وبين أنى اعارضه
انا مش بكره حسنى مبارك
..
انا لله وانا أليه راجعون
ربنا يلهم عائلة الطفل / محمد علاء مبارك الصبر و السلوان
ويسكنه فسيح جناته
ويغفر لأهله ما تقدم من ذنبهم وما تأخر
وللمسلمين أجمعين

4 comments:

micheal said...

ربنا يرحمه

ميرا ( وومن ) said...

تعمل ايه بقي في الفكرة الهباب اللي لازقة في دماغ الناس مش بتفرق بين فكر وشخص
مه اللي حصل دة ممكن يحصل لأي حد دة ابتلاء من ربنا وأختبار
هو الموت في شماتة
ربنا يهدي

بس بيني وبينك يا نضال انا جت عليا دقيقة قولت لنفسي يمكن يكون سبب علشان بتعظ
ورجعت اترحمت علي الولد لما شوفت والده وعمة في الجنازة ربنا يصبرهم بجد

micheal said...

بوست جديد بقي يا نضال
:))

mahasen saber said...

ربنا يرحمه ويصبر اهله

بس احنا ساعات كتير بنبقى شعب غاوى نشوف ونتفرج على بعض فى المصايب
يعنى عندنا ساعات كتير حس الشماته بيبقى على اعلاه واشده

ربنا يصبر باباه ومامته وكل احبابه