palestin holocoust

palestin holocoust
Gaza# VS Israel# holocoust

Tuesday, August 21, 2012

:'(

كرهت نفسي .. كل ما آجي اساعد أخرب
كل ما آجي أنصح أضر
وطالما فشلت ومعرفتش أساعد الرفيق وزودت عليه من غير ما أقصد .. من غير ما أقصد
الحل الوحيد كان انى ما ابقاش موجود

أم الصراحة على التلقائية في يوم واحد
آسف لرفيقي اللى معرفتش اكون جنبه، اللى كنت مستعد اتقبل منه اى كلام - شتيمة - أي حاجة اى حاجة
آسف ... بس انا كنت قولتله أني ساذج
آسف
سامحيني يا رفيقة

عارفة لما اتنين يحبوا بعض .. لو واحد فيهم اتمنى الموت يبقي التانى فشل في احتوائه
تقريباً الموقف قريب من ده
كنتى متضايقة وانا فشلت فى انى اكون جنبك ...
بس برغم اى كلام واى افعال كنت برضه هكون جنبك لغاية التعافى وبعد كدة يبقى يحلها المولى
أهم حاجة كانت ولازالت انك تبقي كويسة وبس
ويولع العالم بأسره وانا وكل حد وكل حاجة

آسف يا رفيقة

أنا
رفيقك الغبي اللى بيخرب كل حاجة
واللى بييجي يساعد فيزود الضرر
:'(
وعلشان كدة مايستحققيش في حياته

No comments: