palestin holocoust

palestin holocoust
Gaza# VS Israel# holocoust

Sunday, November 16, 2008

مبرووووك للأهلى .. فى اليابان

"صورة من داخل مدرجات النادى الاهلى و قد أكتظت بالجماهير "

ولا عزاء للزملكاوية و ألاسماعلاوية و كل الحاقدين ألاخرون

أشتعلت الجماهير ألاهلاوية " الزملكاوية لأ " بالحماسة و تفجرت شعلة من الهتافات بعدما أطلق الحكم صافرة نهاية المبارة معلناً تأهل النادى ألاهلى للمنافسة على بطولة كأس العالم باليابان , هذا وقد أتجهت جماهير ألاهلى لمقر النادى بالجزيرة و نجحوا فى الدخول و أستمروا فى الهتاف , ورددوا خلال هتافات معادية لعصام الحضرى الذى _فى نظرهم_ قام بالهروب من النادى ألاهلى
وأعلنوا عن نيتهم أستقبال لاعبى ألاهلى بالمطار فجراً .
ذلك مما أعتبره بعض من المارة بالشوارع أنه درب من جنون أن يتوجهوا الى المطار فجراً " ناس عظمة كبيرة أوى بقى " ذلك وقد قام الامن فى بداية الامر بمنع الجماهير من الدخول ولكن الكثرة العددية و التى تجاوزت الثلاثة الآف مشجع جعلت من المستحيل أعاقة كل تلك الجماهير
ومازال
ألاهلاوية ... ألاهلاوية ... ألاهلاوية

يحتفلون حتى ألان

وترددت أنباء عن أنتحار بعض الزملكاوية غيظاً وحقداً من تأهل النادى الاهلى بينما فريقهم يحاول أن يصنع قصراً من الطين
كما ترددت أنباء عن سقوط الحزب الوطنى فى أيد مشجعى ألاهلى و قاموا بتغير أسمه الى الحزب ألاهلى
و أعتبر أن المعارضة " الزملكاوية " هم قلة لا ينبغى النظر لها بعين ألاعتبار
NIDAAL

13 comments:

مجداوية said...

السلام عليكم

الأيام دول أخى الكريم
فلا تفرح كثيرا
فيوم لك ويوم عليك
ولا تجعل لعبة تفرق بينك وبين الغير حتى لو كان هذا مزاحا
أنا اعرف أناسا تحول عندهم هذا الى حقد وكره وبغض حقيقى
فتدوينتك السابقة تهتم بمشاكل الأمة وهذه التدوينة تفرق الأمة
!!!!!!!!!!!!!

افرح كما تشاء ان كان هذا مدعاة أصلا للفرح ولكن بلا شماته

على فكرة أنا لا أشجع حاليا الكورة لأنها أصبحت نقمة وليست متعة
لكن زماااااان كنت أهلاوية فلا تحسبنى منهم أو معهم
فنحن كلنا واحد
والمفروض فى هذا ان كان يستحق التهنئة أن يهنئكم الزملكاوى والاسمعلاوى وكل هذه الكتائب والطوائف المتناحرة على كرة مطاطية ومليارات تذهب الى جيوب غيرهم
ويتبقى لكم الفرح الزائف والحسرة على لا شىء

!!!!!!!!!!
وأرجوك متزعلش من كلامى فأنا أريد به الخير وأعلم اننى منذ أمد بعيد لم أدخل مدونتك ولكن شاء الله أن أدخل اليوم فسكت دهرا ونطقت خيرا وليس شرا ان شاء الله

مهندس مصري بيحب مصر said...

يا راجل ليه كده
دا انا كنت زملكاوي قديم بس بطلت تشجيع كورة حالياً
إنما بجد فرحت من قلبي للأهلي
ثم ده إنجاز لمصر يا نضال و اللي ما يفرحلوش يبقى ضميره الكروي مش سليم
:)
افرح من غير ما تلطش في الناس يا نضال
إفرح و كلننا فرحانين معاك
:)
و الف مبروك للأهلي و لمصر
و انا نزلت البوست اللي قلت لك عليه
:)

Unknown said...

ههههههههه
بوست زي العسل يا نضال مع اني زملكاويه بس فرحت للاهلي في الاخر كلها انديه مصريه
و يارب يرجع من اليابان بالكاس

همس الاحباب said...

مبروك للاهلى ومبروك لمصر كلها
ويا عم نضال بلاش التعصب ده
انا اهلاوى صميم
بس الفرحة لمصر كلها برده
لانه بيلعب ياسم مصر
وربنا يجعلها انتصارات دايما
للاهلى وكل الاندية
لان الاندية لو ضعفت الاهلى اينتهى برده
وميزة الرياضة فى المنافسة الشريفة
تحياتى

mahasen saber said...

مبروك لمصر وللرياضه المصريه
لا للاهلى ولا للزمالك
واذا كان عاجبك يا نضال محمد

NIDAAL .R said...

ههههههههههههه
أيه يا جماعة أهدوا عليا شوية
ده انا اول واحد بقول بلاش نتعصب
و انا مش بشمت ولا بتاع
بالعكس انا بحترم الزملكاوية فى وقوفهم ورا فريقهم حتى وهو خسران يعنى جمهور أصيل و بعشق الكرة الاسماعلاوية لانى بحس انها اقرب للاوروبية
وانا بهرج مش أكثر ولأنى عارف انه فيه زملكاوية بيدخلوا البلوج عندى علشان كدة كنت بنكشهم و هو بس مجرد تهريج و الفرحة لمصر كلها مش للاهلاوية بس
وزى ما قال البشمهندس الى يقول غير كدة يبقى ضميره الكروى مش سليم
ههههههههههههههههههههههه

NIDAAL .R said...

مجداوية
أهلاً بكى مجدداً فى مدونتى و أهلاً بكى فى أى وقت
ولكنك نظرتى للبوست نظرة غريبة أوى .. أنا قاصد انى أنكش بالبوست ده بعض الناس الزملكاوية ..تهريج بينا وبين بعضينا يعنى
وبصراحة

الكورة و ألاهلى خاصة هو الحاجة الوحيدة الى بتفرحنى فى البلد دى ..فعلشان كدة هو متعة بالنسبة لى مش نقمة كما تقولين
وانتى بتقولى تفق الامة وتوحد ألامة
مع أحترامى لرأيك ولكن البوست مش بيفرق ولا بتاع .. تدوينة عادية بهرج فيها زى بوستات كتير ماضية

وأتمنى انك تداومى على الزيارة الكريمة دى

NIDAAL .R said...

مهندس مصرى
أنا ما أقدرش على زعلك انا و الله بهزر وبنكشكم بس
...
ومبروك لمصر كلها كلها
و أنا مصر على أنى ما لطشتش فى حد خالص
يا عمنا الكل على دماغنا من فوق
زملكاوى ولا أسماعلاوى ولا أى حاجة

NIDAAL .R said...

أيمى :
أيه ده أنتى زملكاوية
طب ألحقى بقى وغيرى بسرعة علشان بعد ما ألاهلى أن شاء الله ياخد الكاس من اليابان هيعتقلوا كل الزملكاوية
هههههههههههههههههههههههههه
مبروك لمصر كلها
ويارب ييجى اليوم الى نلاقى فيه مشجعى الزمالك و الفرق الاخرى مع مشجعى الاهلى فى نفس المدرجات وكلهم رافعين علم مصر

مبروووووووووك لمصر

NIDAAL .R said...

همس ألاحباب
والله مش متعصب ولا بتاع
بس انا فرحان ومن غير تعصب
عادى يعنى يا جدعان فيها أيه
عموماً مبروك لمصر كلها كلها كلها

NIDAAL .R said...

محاسن صابر

طبعاً عاجبنى وعلى قلبى زى العسل هو انا أقدر انطق ولا أفتح بقى
براحتك على الاخر
مبروووك لمصر

مجداوية said...

السلام عليكم

معلش اعذرنى انا بحول اى موضوع الى قضية
مكنتش اعرف ان التدوينة نكشة للزملكاوية والا مكنتش قلت الخطبة العصماء بتاعتى دى

هى فعلا تبقى غريبة اوى مع النكشة
بس اظاهر أنا عندى حول
لأن أنا اللى اتنكشت


:)
:)
:)
ياللا حصل خير
يعملوها الأهلوية وتقع فيها مجداوية

ومش حاقولك مبروك

:)
:)


وتحيا العدل

NIDAAL .R said...

مجداوية
ههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة يعملوها ألاهلاوية وتقع فيها مجداوية
هههههههههههههههه
بعد الشر عليكى
وانتى تقولى الى انتى عايزاه انا واحد بفهم برده وانا عارف انك لو ما كنتيش بتخافى على ألامة دى ما كنتيش قولتى كدة .. بس يمكن حكاية النكش دى هى الى فهمتيها غلط
..
انا بقى هقول مبروك لكل زملكاوى و أسماعلاوى فرح لفرحة ألاهلاوى
وعارفة ليه بقى الكورة بالنسبة للشعب المسكين ده مدعاة للفرح لان هو ماشفش مدعاة للفرح تانية و قال لا
هى دى الحاجة الوحيدة الى بترسم بسمة مؤقتة على وجوه المصريين
و مبرووووووووووووووووووووووووووك