palestin holocoust

palestin holocoust
Gaza# VS Israel# holocoust

Sunday, March 23, 2008

عفريـــــت رخـــــم أووووووووى

هههههههههههههههههههههههههههه
اولها كدة علشان بجد كل ما افتكر بموووووووووووت على نفسى من الضحك
بتاع كنت سمعته هو مقطع صوتى لكن بجد يموووووووووووووووت من الضحك
انا مش هكتب كتير علشان صوابعى مش قادر أخليها تلمس الكيبوورد
المهم : كان فيه مقطع صوتى سمعته على موبايل احد زملائى
وتمنيت ان العفريت الرخم ده يطلع للعرب كلهم علشان يفوقهم و يصحيهم
ويطلع للمصريين علشان يخليهم يثوروا على اوضاعهم الى بقت تحت الصفر
ده حتى مصر الجديدة بقى اسمها " مصر الحديدة " هههههههههههه
العفريت ده عبارة عن منبه بس ايه رخخخخخخخخخخخخخخخمممم اوى
بيقول للى هيصحيه :
قوم.. أصحى ... مش هسيبك ... أنا رخم .. ههههههه
أنا رخم .. مش هسيبك .. هههههه
أصحــــــــى .. مش هسيبك الا لما تفتح عينيك
قوووووووووم .. انا رزل و مش هسيبيك .. هههههههههه
.........
على فكرة العفريت هو الى بيضحك فى المقطع ده بصوت عفريتى كدة تحفة
وفعلاً تحس انه عفريت رزل
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
يااااااااااااااااااااارب العفريت ده يطلع لنا كلنا ياااااااااااااارب
هههههههههههههه
حبيت بس أضحكوا معايا
..............
توقف لحين التمكن من لمس الكيبوورد .. بأستثناء الاخبار الى بتدارى
nidaal

11 comments:

بنت الصالحين said...

عفاريت ايه يااخي الشر بره وبعيد


اه والله فعلا رخم

ده مش يصحي
ده يموت
ع المقابر عدل
وسبب الوفاه
توقف القلب اثر صدمه

هههههههههههههههه


يارب نفوق يانضال
جزاك الله خيرا

Empress appy said...

دا انت اللى عفريت رخم يا نضال هههههههههههههه

ده لو جنبى كنت قتلته بجد
بس والله عندك حق احنا محتاجين حد رخم كده فى حياتنا ما تشتغلها انتى يا اخى الصغير هههههههههههههههههههههه
وبعدين مال صوبعينك يا نضال انت اتعورت ولا ايه

NIDAAL .R said...

عاشقة الفردوس
خلتى مرض ايه تانى بعد الوفاة
هو عفريت رخم آه بس مش مؤذى بل بالعكس ده ياريت يكون لكل واحد فينا عفريت رخم زى ده
تحياتى
جزانا و أياكم

NIDAAL .R said...

آآآآآآبى
هههههههه
انا عفريت .. طب ياريت ده انا سمعت ان ايجار الشقق عندهم فى الارض خالص
وكمان العيشة بتاعتهم رخيصة اوى ولا الحكومة الى ما بتعملهمش الى هما عاوزينه بينفوها بره مملكة العفاريت الوسطى..و انا رخم آه بس مش برزالة ورخامة العفريت ده وكدة احنا خبطنا ؟؟؟ ... بالنسبة لصوابعينى ما تخفيش دى اصابة عمل بسيطة.. ايد واقفة خالص و أيد نص نص

د/اجدع بنوته said...

الله طب ومش تجيبه م موبايل صاحبك يناضال وتحطهولنا هنا

ونحطه ف موبايلتنا كلنا

ونشغله مره واحده

يمكن يفوووق الكل

Anonymous said...

روح خلى حد يديلك كم جزمة

على راسك وبطل تمد ايدك تاخد المصروف من امك وتطلع تعمل راجل بره جتها نيله اللى عايزه خلف

Soooo said...

سمعتهههههههههه
فرطت من كتر الضحك
فعلا رخم رخم يعني
وفعلا ده لو موجود وبيزن على ودان الحكام العرب هيعمل حاجه
وقالوها في المثل
الزن على الودان .. اقوى من السحر


سلامتك يابو نضال وسلامة ايديك





سلامووووووووووووز

Soooo said...

اه نسيت اقولك حاجه
شوف اول موضوع انت عملته في المدونه
اول موضوع واللي بتتكلم فيه عن المحتجزين في العريش
وشوف الكومنت بتاعي
يا مسطوووووووووووووووول




سلامووووووووووووووووز

NIDAAL .R said...

الى /الى مش راجل
بص بقى .. انا مش هشتم ولا هرد عليك اساساً .. التجاهل هو منظف الزبالة ده مسحوق جديد ابقى جربه
وأقل ما يمكن ان يقال هنا .. انك لو كنت راجل انت وما بتأخدش المصروف من ماما زى ما انا بعمل كنت تملك قدر بسيط من الشجاعة كى تذكر اسمك ولكن هذا هو تصرف الجبناء.. يابتاع انت ده الحريم مش بيعملوا كدة..واعدك انه حالما عرفت اسمك مش هقتلك وبتاع لا .. بس هتاخدلك علقة كويسة صدقنى ..بس انت اساساً مش راجل وبس كدة
وبالنسبة للشتيمة .."هعاملك بأخلاق الاسلام " واقولك ربنا يسامحك

NIDAAL .R said...

الى لسة ما اتعلمش يبقى راجل :
انت بتقول انى باخد مصروف من ماما..وبطلع بره اعمل راجل .اعرضها يعنى
اولاً انا واحد شغال وبتبهدل لاقصى درجة ممكن ان تتخيلها فى عملى بجانب الدراسة
ثانياً :وكونى اعرضها زى ما انت بتقول
انا مش شايف فيها حاجة لما اعرضها .. بفلوسى يا **** .. مش احسن لما اقعد اشتم فى الناس على النت و ماما تدفع الفاتورة ...
ملحوظة صغيرة : شكل شغل الايبيهات وقته قد حان .. خلى بالك يا صغنن

NIDAAL .R said...

الصديق / سوووووووووووووو
الله يسلم حضرتك يا جميل
طب مين دلوقتى بقى المسطووول
يعنى هل تعتقد سيادتك انى ممكن ابص او يجى فى البتنجانة على راى واحدة
ان الكومنت موجود فى اول موضوع كتبته
طب أزااااااااااى ؟
انتوا هتجننونى !!!!!!!!!!.. شكلك رحت العباسية مع نااااااس هههههههههههههه