palestin holocoust

palestin holocoust
Gaza# VS Israel# holocoust

Tuesday, March 11, 2008

أعتذااااااااااااااار واااااااااااجب - شاااااااااااااااااامل

انا مكسوف منكم كلكم و الله ..... مكسوف عن جد
انا بعتذر عن تقصيرى فى كل شىء .... بعتذر عن عدم نشر الاحداث فى وقتها المناسب
بعتذر منكم ... لانى تقريباً ما بترك كومنت فى مدونة ولا واحد فيكوا وده لان قليل جداً لما بتكون ظروف النت
كويسة و بتفتح صفحة الكومنتس
ألتمس العذر .. أعذرونى
لانى فعلاً أعلم تمام العلم انى مقصر فى حقكم جميعاً و لكن غصب عنى
يعنى ما تفتكروا انى بكبر دماغى او لا ابالى .
و الله انتوا فى بالى عالطووول و بتااااابع موضوعاتكم اول باول ..
انا ذات نفسى دماغى مدربكة و متلخبطة
شوفتوا الى كان ماشى ببوصلة و فجأة ضاعت منه و فقد القدرة على تحديد الاتجاهات
أهو انا كدة دلوقتى .. مش عارف افكر فى ايه اساساً
و المشكلة انى عالطووول بفكر بس حد يجى يقولى بتفكر فى ايه
و الله هقوله انا مش عارف انا بفكر فى ايه تحديداً
و ياريت تسامحونى .......
لعلنا لا نرى بعض مجدداً
انا اسف ليكوا
Nidaal
juba
mohamed
jaime
any one u wanted will be allowed
thanx for ur good read
and ur Estimation
................................

7 comments:

Ahmed Al-Sabbagh said...

thanks ya nidaal

ربنا يعينك مقدرين

تحياتى

احمد

مهندس مصري بيحب مصر said...

مش فاهم الكلمة دي

لعلنا لا نرى بعض مجدداً

يعني زي لو ربنا ادانا عمر
و لا ليها معنى تاني

فهمني الله يكرمك

أحر تحياتي لك يا نضال يا غالي
و ربنا يكرمك دايماً يارب

NIDAAL .R said...

اخى و صاحبى و حبيبى / الصباغ
شكراً لتقديرك

NIDAAL .R said...

مهندس مصرى
....
الاعمار بيد الله ..و أسأل الله ان يحسن خاتمتنا جميعاً

NIDAAL .R said...

أفهم من كدة ان الصباغ و البشمهندس
هما بس الى مقدرين الظروف
لا أعتقد

محمود الدوح said...

اية يا نضال
مش البشمهندس والصباغ بس

انت نفسك اتكلمت على التعليقات وانك احيانا مش بتقدر تعلق
بس بتابع

وعلى العموم انا بقولك بالنيابة عن المدونيين
احنا مقدرين

Unknown said...

و انا كمان

ميس دوت
نوجا